Jonge Harten zoekt online marketingheld

Vacature online marketingheld Jonge Harten Theaterfestival Groningen
Jonge Harten is een negendaags festival met theater, performance, dans en meer in Groningen. Over onderwerpen die ertoe doen, die blijven hangen. Voorstellingen die je uitdagen om niet op safe te spelen. Soms ongemakkelijk, vaak herkenbaar, maar altijd reden tot gesprek. En of je daar naar kijkt? Nee. Je ervaart! Op alle mogelijke manieren.

Het Jonge Harten Theaterfestival programmeert voorstellingen in theaters en op andere, minder voor de hand liggende locaties voor de nieuwe generatie (12-29 jaar).

Jonge Harten zoekt een freelance online marketingheld
Jonge Harten heeft een brede doelgroep die begint bij scholieren (12- 18 jaar) maar ook regulier publiek (tot 29 jaar). En waar zijn al deze mensen te vinden? Juist, online! Bij Jonge Harten geloven we dat theater mensen samenbrengt en onderwerpen bespreekbaar maakt (hoe groot of klein ook). Onze ideale toekomst is een toekomst waarin oordelen uitgesteld wordt, maar dat er wordt ervaren en dat deze ervaring centraal staat. Dit willen wij samen met ons publiek doen en social media is hier een van de belangrijkste aspecten in. We zenden niet alleen, maar gaan de interactie aan zowel offline als zeker ook online. Samen met je collega marketeer bedenk je continu de beste manier om dit te doen. Wil jij zorgen dat onze online verbinding en aanwezigheid verder groeit?

Wij zoeken…
…een creatief, enthousiast, initiatiefrijk en flexibel persoon!

Functie-eisen

  • Kennis van kunst en cultuur niet noodzakelijk, nieuwsgierigheid hiernaar wél;
  • interesse in en kennis van (online/influencer) marketing;
  • deel van, binding met én inzicht in de doelgroep;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling en schriftelijk (zowel Nederlands als Engels);
  • een relevant netwerk/het talent dit op te bouwen;
  • op de hoogte van ontwikkelingen binnen de social media marketing/bereid je hier in korte tijd in te verdiepen;
  • creatief, zelfstandig, teamplayer en stressbestendig.

Taken

  • Bedenken en uitvoeren van creatieve social media campagnes/content;
  • opstellen en onderhouden van advertenties op de diverse social media kanalen;
  • online samenwerkingen zoeken en deze uitwerken (bijv. met influencers);
  • Marketing campagnes/acties bedenken en uitvoeren (bedenken hoe nieuwe doelgroepen kunnen worden aangeboord en hier zichtbaar te zijn);
  • communicatie middels nieuwsbrieven, website en social media;
  • onderhouden van perscontacten;
  • contact onderhouden met relevante netwerken en culturele instellingen;
  • het aansturen van marketing stagiaires;
  • bijhouden van de ontwikkelingen op eigen vakgebied.

Wat bieden wij?
Een jong, energiek en ambitieus team, waarin ieders stem gehoord wordt en je de ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen. Een vergoeding in overleg en op ZZP basis. Gemiddeld werk je 7 dagen voor de zomerperiode (januari-juli) en daarna gemiddeld 2 dagen per week in opbouw naar het festival (augustus-december).

Iets voor jou?
Stuur je reactie, in welke vorm dan ook, voor 23 april naar Stèfanie Feijen op stefanie@jongeharten.nl. Het gesprek wordt gevoerd op 29 april. (Mogelijk eerste gesprek via Skype). Je kan ook altijd mailen voor meer informatie!